03 června, 2015

TEST

Testovací text. Textovací test.
Text pro test. Text pro text. Protest.

237 komentářů:

  1. Zkouška anonymního komentáře. Jsem ten nejanonymnější anonym.

    OdpovědětVymazat
  2. Skoro se stydím se svým skromným příspěvkem zapojit se do této prudce intelektuální debaty. Ale nešť :)
    aga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výborně! zdenekb

      Vymazat
    2. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=964142070303773&set=a.150220918362563.53737.100001239667549&type=1&theater
      jenda

      Vymazat
  3. To jste šikovnej :-)
    Dobrý.
    Vasja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě zkusit konverzaci... trochu kostrbaté, ale funkční.

      Vymazat
  4. Zdravím v novém - zatím anonymní Baba Jaga.
    Pokoukám, jak se zde jinak zapsat bez registrace.
    Nejsem robot.

    OdpovědětVymazat
  5. Musím to zkusit. Ládik!!!.

    OdpovědětVymazat
  6. Baba Jaga mě předběhla o celé 2 minuty.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já to vzala přes adresu hostitele (URL). Je to přihlašování zdlouhavější a nutno dokazovat, že nejsem robot.

      Vymazat
    2. njn, bere mi to nick z Googlu,

      Vymazat
  8. No, snad jsem zaregistrovaná správně.
    Jistě sem cestu najdou i jiní - možná budou stále anonymní. Pěkná "jitrnice" to tu zase bude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brambory jsou v řádku.

      Vymazat
    2. Je pan zdenekb dobrý, patří mu dík.
      I když mně Disqus docela vyhovuje - jen se tam s některými nelze potkat. Moc se mi v minulém útočišti líbila kritika tamních způsobů. Ale možná zde na sebe budou všichni laskavější nežli v minulých formátech.
      Teď mi před "robota" naběhly i obrázky - že by reklama? Kdepak - testík.

      Vymazat
    3. Ohledně registrací a zakládání profilů bohužel nemůžu sloužit, zas takový ajťák nejsem.
      Když na mě včera prvně vyběhly obrázky, snažil jsem se to taky zavřít jako vtíravou reklamu na pizzu a pivo - až pak mi došlo, že je to reCaptcha... :o).

      Nemám ani ozkoušeno, jak dlouhou "jitrnici" blogspot zvládne. Můžeme ovšem Ládikovy!!! ranní rýmy dát jako článek, a načít vždy jitrnici novou. Nebo může občas napsat někdo něco chytrýho... :o)

      Já se budu objevovat spíš sporadicky. Mějte se tu (i ve staré noře, dokud to jde).

      Vymazat
    4. Napsat něco chytrého by bylo proti přirozenosti..

      Vymazat
  9. Zdravím všechny krtky.

    Vřelé díky, zdenkub, skvělá práce !
    :-)
    Anna

    OdpovědětVymazat
  10. taky zdravím, poslední příspěvek jsem již neodeslala, blokli diskuzi
    hodně štěstí, krtci :-)
    liška

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní Jáchym zdraví neanonymního ZdenekaB !

    OdpovědětVymazat
  12. zkouším být liškou, uvidíme

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Ládiku,
    nepodělali.
    Na rozvoj demokratických - to jest klvaňošafrovských médií a na podporu mediální superpresstituce má být údajně letos věnována jedna miliarda korun.

    Nejen různí hlídací psové orwelovské demokracie,
    ale i jednotliví novináři v jednotlivých RELATIVNĚ slušných médiích buď ucítili kost - nebo jen prostě vědí, že nebude-li na hypotéky, půjdou pod most.

    Už prostě nežijeme v prohnilém socíku, kdy byl zlibil přesunut coby topič do kotelny a pobíral plat ve výši pouhého dvojnásobku nástupního platu učitele (fakt nekecám !) a z něj byl nucen ještě platit krvavých stopadesát korun za nájem bytu pro rodinu (furt ještě nekecám !)

    Tato noc nebude krátká a žít je nuno.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tady mezi svými už byste mohl mít stabilní nick. Já vím, přehlídce velíte vy....

      Vymazat
  16. Zdravím Zdeňka a chválím rozhodnutí, to kočování nemělo budoucnost.
    Uvidíme, jakou to zde bude mít životnost.

    Jakelin de Mailly

    OdpovědětVymazat
  17. Tužka napíše,......ale včera večer ta NORA vypadala trochu jinak,...a taky tu není můj vstup,....asi jsem u jimého vlezu,....že by fata-morgána,...uvidíme,...tápu,.....Tužka.

    OdpovědětVymazat
  18. Tužka napíše,......to zírám,.....ono se mi podařilo se sem dostat,......ještě jednou vřelé díky autorovi,......ĎĎĎ.....Tužka.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to já nepoznal na obrázku pivo, pak sendvič. Na 3tí pokus to vyšlo.
    Vasja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vasjo,

      úplně jsem zapomněl se Vás zeptat, zda Vám poslední Ježíšek nadělil tu "Singularity".

      Jakelin

      Vymazat
    2. Nenadělil, páč jsem měl rozehraný 2 hry a to by doma už neprošlo.
      Letos to na zimu, když budu živ a zdráv, jí budu chtít :-)
      Vasja

      Vymazat
    3. "roger that"...

      Jakelin

      Vymazat
  20. Dobrý den, vážení. Rozhodli jsme se , že i na této stránce bude diskuze dne 4.6. 2015 ukončena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda ne. Teď když jsem se rozhodla odhodit převlek, pro který už mezi spřátelenými dizidenty není omluva.

      Vymazat
  21. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 12:48

    04 června, 2015 12:29 ...... to byl samozřejmě jen for - zatím takovouto mocí neobcují.
    ---------------------------------------------------------------------------------
    MuDr. Honzák, který během své celoživotní praxe vyléčil /léčil jich samozřejmě stovky/ dle vlastních slov pouhé dva pacienty /proto také byl takový systém komunistického veřejného pojištění neudržitelný/, obviňuje implicitně Jesse Owense, že vyhrál tolik zlatých medailí právě v Berlíně.
    Nu což , jsme samozřejmě všici stále " Že sú Čárlí ! ", tedy dokuď dotyčného nezavřou tkzv. soudci či v rámci své lickoprávní kárné výpravy na východ neodnese v dálavy jaderný mrak....je možné psát cokolivěk /čehož se usilovně a poctivě drží zejména Pehe/.
    Snad jen že MuDr. Honzák mohl místo sportovců zmínit raději psychiatry, kteří právě že se podíleli velmi významným způsobem na vytvoření ideových východisek i následné praxe německého nacismu, zdaleka nejde jen o konstrukci zvrácených verzí behaviorismu či rasové hygieny.
    Tento vskutku velký koumák by mohl někdy popsat jak se vůbec mají k sobě příčiny a následky, dějů a jejich vývoje....a že tedy pokud už by chtěl tvořit své rádoby strašidelné analogie , tak začít by měl především u své profese, když už chce tedy být originálním za každou cenu.
    A možná by se pak zamyslel i nad tím, zda se dobrovolně a chtivě nestává sám malou částečku skládačky, kdy nedílným jejím komponentem je právě že propaganda cílící na emoce, kdy je opět sestavován falešný nepřítel, opět je uměle suspendována jeho racionalita, je " židoizován" /todle slovo jsem vynalez já, heč ! /, již předem prohlášen za méněceného, k hubení určeného.

    OdpovědětVymazat
  22. znovu se hlásím v noře s číslem čtyři. Škodolibě si tu někdo hraje s výhrůžkou, že pane rudý koutku, ale byť jste měl poslední slovo na noře tři, my na vás stejně hážeme hlínu
    Náhodou mě ta kapča baví, jen jsem nepoznala troje těstoviny, respektive jsem poznala čtyři, ale pivo a kávu docela poznám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na některé z těch kulinářských blivajzů je potřeba lépe zaostřit zrak, ale pořád lepší, než luštit ty hieroglyfy.

      Jakelin

      Vymazat
  23. je, už stačilo prohlášení, že nejsem robot :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Ha! Podařil se mi majstrštyk, poslední komentář ve starém krtkovišti a to přímo pod Maximusem.
    Ten starej popleta musí prskat.
    Maxíku, nicméně dobrá zpráva pro tebe.
    Tady přispívat nebudu, takže budeš mít nerušený prostor pro své paranoidní bláboly.

    Všem krtkům přeji ničím nerušenou debatu.
    :-)
    MKS

    OdpovědětVymazat
  25. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 13:06

    Safra, Antonkomošenko opětovně slibuje že sem přispívat nebude.
    A tak slibně to vyzeralo, už sem si fakt myslel že aspoň tendle prudit nebude.

    Jo, ještě taky musím poděkovat zdenkovib, popřípadě se omluvit za ten černý humor /to já zneužil slovutný , věcný, korektní a veskrze neanonymní :-)) nick "aktualně.cz", no tak mi třeba nadejte, když na topřinde..../.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jste byl vy? Budiž na přiznání vaší viny pohlíženo se shovívavostí ;-)

      Vymazat
  26. Liška - On sem zase psal Rudý koutek? Měl jsem pro něj pár otázek, byl bych se ho zeptal, kdybych poznal, pod jakým nickem se skrývá. Původně si vystačil se dvěma - Rudi Eckchen a Rudi Koutek.

    OdpovědětVymazat
  27. Nestihla jsem v minulé noře reagovat na:
    Aníčka pod obojí napsal(a):
    žádám ajťáky o radu jak se přihlásit na pionýra aby neměl cenzor lehkou práci
    04. 06. 2015 | 08:28

    Ráda bych poradila, ale to nevím. Neznám systém pionýra. Já jsem se tam přihlásila hned v začátku přes Disqus, zadala jsem nick a e-mail a pak jsem to přerušila.

    Vzhledem k tomu, že není nutné se tady zaregistrovat, budu psát přes Anonymní.

    Anna

    OdpovědětVymazat
  28. Huhehe. Tak Hadonoš se skromností vlastní jen géniům, jako je on, nás použil, aby v Pionýru postavil pomník svému germánskému vychování, své výjimečné, pro nás nepochopitelné toleranci a vůbec svému nadlidství.

    Ano, i tací občas shlédnou ze svých výšin do našich temných nor. Světlo vešlo, ale tma je neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem se zařekla, že tam nevkročím, ale nahlédla jsem koutkem oka. Jak píšete, AP vkročil jako princ na bílém koni, až se A.cz celé otřáslo jeho spravedlivým rozhořčením

      Vymazat
  29. Nechali jsme tam pod všemi norami spoustu materiálu. Mnoho myšlenek od krtků řepy, leona, Jakelína, buldatry,xeroxe,biliona, agy a taky tužky,Anny a Violky a řady dalších, navíc téměř hotovou básnickou sbírku pana Ládika. Vygumovat jim diskuzi asi nepůjde, ale stáhnout do nějaké knihovny, abychom se mohli vracet, aniž by bylo vstoupeno na ne přátelské internetové území A.cz? Zkusím se optat toho mého hackera...

    OdpovědětVymazat
  30. Zdravím všechny norníky a zdenkovib díky! Zaslouží zlatou medaili Za aktivní odboj.

    Dám si trochu pauzu, protože začínám být na psaní závislá. A taky zjišťuju, že se málo věnuju živým přátelům, což není dobře.
    Mějte hezké dny,
    Marie

    OdpovědětVymazat
  31. Marie, ten pocit dobře znám, ale budete tu chybět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale myslím, že ne :)
      M.

      Vymazat
    2. Marie, mně tedy chybět budete. Doufám, že se brzy vrátíte.
      Mějte se co nejlíp.
      Anna

      Vymazat
    3. Jojo, budete. A zrovna teď, když jsem se odhodlala psát pod svým vlastním genderem, a mohly jsme konečně zahaknout zobaky, jak říká jedna moje kamarádka ze Šumperka.

      Vymazat
  32. Krtci moji! To jsem rád, že ještě jste :o)
    Občan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn, že jste se připojil.
      Anna

      Vymazat
  33. Ráda bych semka psala i čtla ale když vidím biliona nebo antikomouše tak to opravdu nejde, zase to bude žumpa.
    hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
  34. To sem musím přepostnout:

    Zdeněk Brom
    Pane Procházko,

    Aktualne.cz je soukromý majitel daného prostoru, za který nese odpovědnost. Takže se tu hraje podle pravidel majitele. Berte - neberte.

    Byl jsem u začátků krtkoviště, kdy to byla pohodová výměna názorů a receptů. Pak se z toho stala ale vulgární a agresivní žumpa (až na několik výjimek), kde se stále dokola opakovaly tytéž myšlenkové smyčky.

    Čtenost je pouze iluzorní. Stále stejní lidé dokola, kteří vydrželi někdy celé dny mluvit do zdi."
    ...........

    To abyste věděli, co si o vás pančitel myslí, nezbedové.



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sám opakuje stále dokola tytéž myšlenkové smyčky.
      Nejzářnějším příkladem je posedlost paktem Molotov - Ribbentrop, kde má navíc žalostný hokej v tom, co která část obsahovala.
      Navíc opět lže, "vulgární a agresivní žumpu" z toho dělalo od samého počátku pár pořád těch samých jedinců.

      Jakelin

      Vymazat
    2. ... a k tomu "čtenost je pouze iluzorní".
      Když to vezmu podle sebe, někdy jsem klikl jednou denně, někdy 5x, někdy jsem se tam nepodíval celé týdny.
      Čtenost dokázala vykázat přírůstek 2.000 - 3.000 hitů ZA VÍKEND, což nikdy nemohlo naklikat těch 5 - 6 lidí, co si tam zrovna psalo.

      Jakelin

      Vymazat
  35. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 16:44

    Jen malá poznánka.
    Psát pod Stejskalovy Velikonoce /to tenkrát o tomto čase popravili židovského proroka Ježíše/ nejde.
    Ale co tak zkusit, esli neanonymní nick " aktualně.cz" /Kim Ir Li Pold ??/ zakáže i číst ?

    :-)))

    Těm blbounům, co furt operují, že soukromý majitel může si dělat to a ono atd...bych vzkázal jedno.
    Pokud soukromý majitel například zavře nemocnice, a ty nemocnice budou tvořit např. 90 % všech nemocnic v republice...tak je samozřejmě nutné takového soukromého majitele tvrdě ztrestat /a hlavně předtím navodit opět normální stav, při použití úměrných prostředků - ale třeba i proti !" svobodné" vůli takového gaunera a možná i masového vraha/.
    Není to tak snadné, tak ta filozofie nefunguje, to jen idealisti si vysnili nedotknutelnost a svobodu soukromého, to je ale pitomost.Kor v prostředí masivně manipulovaném např. centrálními bankami - co je ještě soukromé a co veřejné ? Když jde o taková mohutná přesunovaná kvanta " zdrojů" ? Jak je to soukromé závislé na veřejném, nejde již o zcela jasnou závislost existenční ? Kam by se svět dostal nebýt např. znárodnění AIG a několika významných bank ? Někteří odborníci tvrdili že na pokraj anarchie, bezvládí, ulice plné násilníků, krev, rabování....

    To jsou pindy jak za starého Dyndy.
    Dneska neexistuje žádné čistě soukromé , sekundárně v tom jedou i ty malé firmy, i těm vytváří velkou část poptávky stát, respektive společnost.
    To jen jazyk gaunerů, zlodějl a vrahů /právnický jazyk/ umí to zaobalit tak, že se věc takto jeví, že je ryze soukromá. Ale je to pitomost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co byste dělal Vy jako majitel domu, kdyby se Vám tam nastěhovali bezdomovci s tím, že nemají kde bydlet? Co právo na bydlení?

      Pravidla hry vždy někdo stanoví, někdy stát, majitel, šéf... Každý se může svobodně rozhodnout, jestli stanovená pravidla bude dodržovat a je-li svéprávný, nese za svá rozhodnutí zodpovědnost.
      Anna

      Vymazat
    2. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 18:20

      Pitomé přirovnání.
      Media jsou veřejnou službou....mají velkou moc, kterou nesmí zneužívat - a tak i takovéto " filtrace" jsou povíceru fašizoidním prvkem, to, že jste si na to zvykla, ještě neznamená že je to správné. A existuje cosi takového jako je vkus, jestli mi rozumíte.
      Jak zareagujete v případě že tržní síla nějakého media bude monopolního charakteru - a takový vpravdě totalitní orgán vyřadí bezdůvodně z podílu na veřejném prostoru tohoto typu skupinu X /dejme tomu že židy/ ? Opět budete tvrdit, že je to principialně naprosto správně ? No tak vidíte - podstata totiž neleží v síle, ale v kvalitě. Měla by. Ono " ať si každý dělá co chce s tím, co je jeho" je nesmyslem, dneska prostě ty zkroucené parargrafy nutně jsou převálcovány do tvaru tyček odrážek - každá z nich ukazuje směrem k veřejnému, od roku 2008 víme, že by to zdechlo zřejmě už celé, ten cirkus, nebýt veřejné poptávkotvorné a regulační služby, pošltáře.
      Víte, to je jak když z opačného ranku slyším vešketré ty pitomečky, co chtějí být " Že sú Čárlí", aktualně prý zas Wilders chce mermomocí ukázat v TV karikatury Mohameda, mě už nebaví sem dávat všecky ty odkazy na protižidovké karikatury, i díky jim se postupně podařilo vytvořt v myslích pakáže obraz KAŽDÉHO žida coby chamtivého beskrupulozního bestiálního lumpa, málem že ne vrahouna národů - co to má společného se soukromým majetkem a jeho ochranou a jeho privilegii ? Dyť děcko těchto svinačinek /Judensau/ pak lifrovalo ty židy do pece, jak na běžícím páse...
      Podle zvrhlíků opačného gardu než jak jsou cenzoři inkvizičního modu je možné hájit právo soukromých subjektů na takovýto druh "svobody" vyjadřování...to je pitomost, i ten Chomsky se tady plete, pokud totiž věc nabere charakteru a projevu masové propagandy - tak je zle. On si ten Chomsky vlastně i odporuje, jedním dechem vyjadřuje podporu absolutní tolerance a druhým dechem nadává na korporace a jejich moc, kdy tato moc samozřejmě že vyplývá také i z různých druhů propagandy, kterou tyto šíří a uplatňují - a to jsme zase u druhé strany toho pultíku, ranku...a tak furt dokola, regulátoři se zmohou tak maximálně na povzdechy druhu " no ale to víte,lidem se to líbí, nač s tím něco chtít dělat: ".....tito chromajzli logicko-etického rozměru v mysli lidské maximálně by chtěli zregulovat politický boj, to jim jde /a je to v podstatě správné, soutěž politických stran má být rovná, ne aby soutěžil Agrokombinát Babišovice s Farmičkou na Děravé Mýtince/, ale uznat potřebu regulace jiných důležitých částí původně to sociokohezního a sociabilního prostoru veřejně komunikačního - o otm ani nepřemýšlejí bojí se toho zlatého telete soukromoprávního, že by na ně seslalo hromy a blesky...

      Ale když už se takhle ptáte, dle mého off topic....tak jsem již několika bezdomovcům přístřeší poskytl, jednomu jsem dokonce pomohl vystěhovat se do ciziny, kam chtěl. Ale jistě si chráním domovní i osobní svobodu, nejsem Ježíš Kristus. Ani mediem nejsem, jsem jen malý, nevýznamný, veřejný dluh. Nikdo mě nechce - ale každý si na mě troufá.
      :-)

      Vymazat
    3. Podle mě jedna věc, jak by co být mělo, a druhá jak to je.

      Na Aktuálně jsem se zaregistrovala (před tím nikde jinde) hned v úplném počátku. Byla jsem v pracovním presu a vypadalo to, že tím diskuse bez registrace končí. Registrace je požadovaná téměř všude, co jsem viděla. Vy jste se zaregistroval tady, jestli se nepletu. Já jsem se svobodně jsem rozhodla v jednom případě se zaregistrovat.

      Média by měla mít zodpovědnost za to, co zveřejňují.

      Média mají své vlastníky. A svá pravidla. O nezávislosti médií se dá s úspěchem pochybovat. Nejsou snad závislá na financích? A nejen média?

      Nikdy jsem nebyla Charlie.
      Anna

      Vymazat
    4. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 21:17

      Západní ideji lze právě že stručně shrnout v rčení, že to co je, stojí za hovno /zejména praxe idejí magických, všecky ty sliby že "až a potom co", moudré je to, co by mělo být tak, že se o tom moudře rozhodne.
      Zatím jsem nadšeni, když se rozhoduje tak, že chytře . v tom lepčím případě že správně.
      Ad fontes znamená jít nově k podstatě, tedy sociobiologie.

      Co např. dohledávaj soudy ?
      Dohledávaj viníka, to je starověk.
      Soudy maj vyhledávat kvalitní souhlas, věřím že za čas je vymiškujou rozhodčí soudci /ve významu apriori " posuzovat" ne odsuzovat.....jazyk gaunerů, zlodějl a vrahů nikdy nenahradí jazyk vědců, dlouhodobě nelze komunikovat šimpanzími skřeky, to je nebezpečný revers..ostatně kde tkví základy toho jazyka ....v jazyku starověkých gaunerů, zlodějů a vrahů/

      Vymazat
  36. Dal jsem si xicht. Uvidíme, jestli se zobrazí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 17:00

      Jak vidím tak furt při stejném, co ?
      :-)

      Vymazat
    2. S takovým xichtem nikoho nenase.u.

      Vymazat
  37. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 16:57

    No, jo panučitel dycky byl něco víc, dycky chtěl po druhých všecko hned zdokladovat, ale svou sebevětší pitomost, mnnohdy vyřčenou formou záhadné, téměř magické formulky, sám obhajoval převážně takovým tím jeho typickým " zkuste si nastudovat" nebo " je vidět , že o tom nic nevíte" atd. Takový rejpavý retardér /nemám na mysli retardovanost, ale ve smylsu zdržování druhých/.
    To víte, pak se nesmíte divit že jeho způsoby vedení jeho monologů /často jim říká " diskuze" / jsou tím nenarážením do zdí, to už u takových bývá téměř zvykem.

    Hmm, Herr Prochazka tedy také solidně prokádroval diskuzní prostor exaktualně.cz, zatím /zatím !!!/ jen výjimečně adresně ....a pouze v polemické rovině, tím se zatím liší od neanonymního nicku " aktualně.cz", ten to prokádroval hezky od podlahy - fyzicky oddělil své domnělé zrno od jemu nepřátelských plev.
    Sem zvědav jak neanonymní nick " aktualně.cz " / v jistých dobách zmatků ale je výhodné členy vedení novin takto ukrýt do ilegality/ vysvětli AP ten befel, podle mě to budou " technické důvody // a mezitím už smolí patřičná udání, denunciace/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano pravda, ale Brom je víc trapný, ptz nemá nad sebou nadřízené ;)

      Vymazat
  38. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 17:10

    http://www.arabnews.com/news/756681

    No jo, spojenec našeho spojence / a tak i náš spojenec/ pohrozil, že Zeman si dovolil moc.
    Časem nám zvostane asi tak už jen ten kosovský spojenec.
    I takové jsou někdy cesty Allaha, i takto nevyzpytatelné.

    Kdyby řek Zeman že Allah je jediný bůh a Mohamed je jeho prorok, mohl být kšeft.
    Takhle asi budem musit vyzbrojovat a obchodně podporovat jiný spojenecký režím,
    no prostě hrůza !!!!

    Pošleme tam Johana s Karlem a s Nepomukem, oni mají ty dobré židokřesťanské / Duka 2015/ názory a způsoby, oni jistě budou umět saudům zapoklonkovat....navíc se ušetří an místech v letadle.
    Ti to vyspraví, možná by jim stačilo kdyby zavolali do vajthausu...jo, dobrý nápad- nač to brát oklikou ?

    OdpovědětVymazat
  39. Mně se blog pana Procházky vcelku líbí, a je fajn, že dodržel slovo (resp. reagoval na Jáchymovu výzvu). Jen ty "soudruhy putinofily" si mohl odpustit... Ale možná jen málo nebo špatně četl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Nabídka se týká výhradně zprostředkovávní kontaktu a plati i pro zaryté soudruhy putinčíky, aniž bych si dělal iluze o tom, že vůbec kdy budou schopni pochopit proč."

      Tak na tomhle mi vadí ti putinčíci míň než ta typická neskutečná arogance, s níž nám pan Procházka dává najevo nadřazenost (viz: "Byv pak v rozhodujícím věku socializován na svobodném západě, jsem zocelen v tolerování jakkoliv pitomých přesvědčení") převychovaného slovanského untrmenše a s níž přínáší osvětu ze svobodného světa do zaprděných nor provinčních čecháčků.

      Vymazat
    2. No ono to s tou vzájemnou tolerancí v diskusích na svobodném západě taky není až tak křišťálové. Dost často chodím na forexfactory, a nadává se tam, zesměšňuje trolluje i nahlašuje taky.

      Vymazat
  40. o imigraci

    https://www.youtube.com/watch?v=Q9OHapuhzs4&feature=youtu.be

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli to třeba viděli čeští politici.

      Vymazat
    2. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 18:45

      To sem píšu již leta.
      I to , že ty, kteří ve své lickoprávní hjumentarian horečce blouzní, že když tak budem přijímat jen ty vzdělané, inkluzeschopné /nejlépe tedy doktory, zubaře, inženýry nebo učitele atd./....tak tyto /ty blouznivce/ bychom měli vymrskat. Protože to je právě ten největší podraz z imigračních podrazů - takovéto luxování elit z chudých zemí. Jistěže budoucnost lidí chudých zemí leží v moudrém správcovství jejich společností, to se bez lidí vzdělaných , chytrých a dejme tomu že i odvážně podnikavých neobejde. Jistěže tito bojují na straně zemí zaplavených vlnami imigrantů - pokaždé když ve své domovské zemi ZŮSTANOU /potažmo se po studiu a krátké praxi vrátí/, tam by se mělo zejména pomáhat, krom pomoci trpícím.
      Se divím že k takovému poznání potřebujete kuličky.

      Ale i tak by to nebylo idylkou, ti lidi by pak brali práci zdejším lidem, už ji vlastně berou /nemám na mylsi jen outsourcing/, pokud globalizujete formou nápravy kdysi vyvezených nespravedlností, nejde to /leda kdyby se dohledali původci a vinící ,a le o to nemá nikdo zájem/ jinak než zas jen a pouze dovozem té nespravedlnosti zpět.
      Což probíhá...ale každý se tomu diví, odkud že se to bere, Ančo, jak já k tomu kurva přindu, celý život dřu a teď mě nahradil nějaký Ind....Toníku - a co já, včil už nešijem v podniku ani ty laptě pro gruzinské zelené mužiky, už aji to berú z Bangladeša...kurva, budu volit DSSS, ta nám da prácu spravedlivých odměn !

      Vymazat
  41. "Nabídka se týká výhradně zprostředkovávní kontaktu a plati i pro zaryté soudruhy putinčíky, aniž bych si dělal iluze o tom, že vůbec kdy budou schopni pochopit proč."
    ---------------------------
    A nakonec se pan Procházka projevil jako vůl :-)

    Vasja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to přijde, jako by to psal sjetý či co.
      Úplně zbytečné a naprosto zmatečné.

      Jakelin

      Vymazat
    2. Není všecko zlato, co se třpytí.

      Pustil jsem si při konzumaci Robejška, zrovna když mluvil o konci konzumní společnosti. Myslím, že delší dobu v TV nebude.

      Vymazat
    3. Ale vůbec. Pan Procházka se od začátku netají tím, že na české blogy chodí studijně - pozorovat jak tikáme (jeho vlastní slova). Zřejmě se potřebuje neustále ujišťovat, že se ocitl na správné straně hranice. Na nás si brousí ostrovtip, a baví se, když nás vytočí.

      O nějaké výměně názorů za účelem jejich případné korekce i na jeho straně nemůže být řeči, přináší nám ze svobodného světa tu jedinou (jeho) pravdu, aniž by vlastně doufal, že ji vůbec kdy budeme schopni pochopit.

      Vymazat
    4. Němcům už plynový komory odpustil, ale "Rusům".....u pana Procházky maj hoši smůlu. Asi strašně trpěl.

      Vymazat
  42. Ze zvědavosti jsem napsal do vyhledávače Nora 004 a je tam tohle:
    http://abdul-azeez.narod.ru/kaaba/Nora.004.jpg

    OdpovědětVymazat
  43. Budu za blba, ale...
    Mohl by mi někdo prozradit, jak se na tenhle udělátor dá přihlásit?
    Ňák mi nebaví to furt ubezpečovat, že nejsem robot :o)
    Občan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem použila google účet, v "profilech jsou i jiné, ale ne moc použitelné, možnosti.

      Vymazat
    2. taky přes google ... nic se nevymýšlí, jenom kliká

      Vymazat
  44. Zdravím Adama Procházku, dík za blog.
    Vpodstatě souhlasím.

    Akorát nevím, kdo je tu putinofil.
    Nejspíš píše moc malejma písmenkama, takže jsem ho přehlédl.

    Nebo to záleží na tom, jestli čovek projde povinou degustací Chucholouše, Antikomouše či Hovena a dostane štempl.
    To pak jo.

    To, že Putin občas lže jako když tiskne, vo tom žádná. Ostatně, je to jeho povolání, je politikem 21. století a musí držet krok či dohánět a předehánět.

    Srandovní je, když jeho hospodářskou politiku, kterou odborníci přirovnávají k Pinochetově /pozor, mluvím o HOSPODÁŘSKÉ politice, nikoli o tradičních jihoamerických vyvražďovačkách pod vedením instruktorů CIA, které snad nikdo nepopírá)
    - tedy když na tuto politiku, mnohem pravicovější než politika Václava Klause, čuměj komunisti jako na nábožné Marxovy spisy.

    Na druhé straně jsem nepostřehl, že by se některý z asijských spojenců nejvěrnějších /snad s výjimkou Japonska/ blížil americkému pojetí demokracie víc než Putin.
    Teď mluvím o vnitřní politice - co se týče politiky zahraniční, pak "demokratičnost" silně kolísá podle toho, jak momentálně ten či onen satrapa, demokrat, monarcha či diktátor žere či zobe z ruky.

    Určitě tu nějací putinofilové žijou, ale nejspíš jako endemický druh.

    Naproti tomu jej někteří coby politika respektují.
    Já třeba taky respekuji rypouše sloního, babočku jenerála či tygra, i když ani k jednomu neplanu zoofilním citem.






    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 20:46

      Otázkou také je, zda pro " židokřesťanské" tradice a směrování tkzv. západní civilizace je prospěšnejší a prozíravější být raději saudofilem nežli putinofilem /což je dnes možné posuzovat tak, že putinofilem je i ten, kdo ctí dohodu - ano vážení, zcela demokraticky (ehm, jaký je rozdíl mezi tlakem pomocí úplatků a tlakem pomocí politických či ekonomických hrozeb) dosaženým souhlasem, hlasováním dosaženého rozhodnutí o pořadatelské zemi FIFA cupu 2018/, byl bych rád věděl kolik hjůmnrajt NGO působí v Rijádu a jak je tam činěno ve vztahu např. k ženám či k homosexuálům...totiž politika možného stylu " náš gauner může, jjeich gaunera je třeba odpravit" již není snad ani politikou nýbrž jen žvástem , propagandistickým a svou informační hodnotou naprosto v rozporu s hodnotami oné " židokřesťanství ideje" - nikolivěk praxe /imkvizice, bažení Církve po těch statcích které Kristus na poušti Satanovi otloukl o jeho červy nihilismu prorostlou hlavu apod. /.
      Tedy ve výsledku raději přiklonit se k onomu starověkému dubisku islámskému ? To je nonsens, takoví by měli bát hozeni lvům, dle mého by koalice západně-rusko-asádovská zničila ISIL již v zárodku. Ale zde jde o Cui bono, že....
      Až přivezou první mrtvoly českých hrdinů od Damašku postřílených českými zbraněmi...se budeme divit a plakat...anebo dojde konečně k uznání, že milejší je západní Mafii ruská Mafie nežli saudská apod. ?
      No, gruzínské a čečenské zelené mužiky cvičené borci z West Point raději ani nezmíním, bo bych byl též za putinofila.
      Jen snad opět přopomenu Mogileviče a jeho zřejmé zásluhy na vybudování zdejších opor nihilismu - jmenovat raději nebudu. Jen že tak jak s Mogilevičovi záhadně podařilo ztratit se z hledáčku BIS, tak byl záhadně propuštěn i v Moskvě, důkazní materiál ztopený na Ukrajině jedním z dnešních " proeurounijních" oligarchů je jen taková rozinka na celém tom dortíku Magie - upečeném pejsky a kočičkami.

      Vymazat
    2. zdravím vás, leone, je fajn vás tu mít, bude co číst ;-) až najdu babočku jenerála, pošlu vám o tom zprávu

      Vymazat
    3. vítejte, embéčko, dnes je tu mejdlo, ale zítra se dozvíte ty pravé důvody (nebo taky né ?) ;-)

      Vymazat
    4. jsem nějak mimo nitky, nu což, teprve se učím, jak na lopatě sedět ;-)

      Vymazat
  45. Mrkněte na tohle:
    http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/ekonomika/Hrozi-planovana-valka-k-vyhubeni-lidi-pro-ktere-uz-neni-prace-rekla-jasne-docentka-Svihlikova-A-oznacila-Bartusku-za-kreaturu-373113

    Paní docentka rozhodně nepatří mezi alarmisty.

    Naposled jsem ji poslouchal dne ráno (kupodivu ji ještě furt pouštějí do Čro 2, do pořadu Jak to vidí v půl deváté.)

    Tam hovoří pochopitelně jen o tématech, o kterých se zde hovořit smí, nicméně vždycky jsou to pohledy zajímavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, bejvávaly časy, kdy jsem byl optimistou. Poslední dobou mě to nějak přešlo; paní docentku asi taky.

      Vymazat
  46. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 21:30

    Vyjmu z Pionýra :


    Avatar
    342 • před 10 minutami
    "No zdá se, že ty katakomby byly plné kremlobotů a rusofilů. A na to jste měl pane Procházko upozornit už dříve."

    Hmm, takže z blogu vedeného čistým úmyslem někdo vyrobil udavačské prohlášení.
    Tož i tak se dá, souzi pionýři.
    Hlavně že vedete korektní, věcné a objektivní monology /kterým říkáte ve svém povýšenectví " diskuze".

    Oslovte někdo z pionýrů pana Mullera , pana amata apod./Jakelin už tu je, škoda že to vzdal Luba/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bilióne,
      když se zmiňujete o Lubovi - kdy se vlastně ztratil ?

      Jáchym

      Vymazat
    2. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 22:22

      To tenkrát v čtyricátom pátom...

      Asi usoudil že vzdělávat lidi tak, že ozvěnou je mu pohrdání a ironický smích...to raděj jít rozmmožovat králíky na Sázavu.
      Byl pro mě dodavatelem zajímavých odkazů. Nešel daeko pro peprné slovo,.člověk dle mého gusta.

      Si pmatuji na to že mi dla odkaz asi na pro mě zatím nejlepší hollywoodský film /nevím esli u židů točil i Chaplin nebo měl svoje/.

      Vymazat
    3. Jáchyme,

      Lubovi začal vyhrožovat Stejskal zabanováním za poměrně nevinné příspěvky, bylo to v jednom z těch jeho korektních záchvatů, kde si léčil mindráky na ledaskom - kromě svých koňů. Bylo to, pokud se nepletu, někdy v době toho přechodu na disqus, ale třeba se mýlím.
      Načež se Luba naštval a práskl dveřmi.
      Mně docela chybí, byla s ním legrace.
      Na disqusu psal nick Luba, ale to 100% nebyl "náš" Luba, nýbrž jakýsi poštěkávací pitomec.

      Jakelin

      Vymazat
    4. Pánům Muellerovi a amatovi jsem adresu sem napsala.
      Anna

      Vymazat
    5. Karel Mueller mi právě napsal, že sem rád zavítá. Panu amatovi jsem adresu sem poslala mailem. Předpokládám, že sem taky dorazí.
      Anna

      Vymazat
  47. Ládik!!! - Funkční jsou i další čísla : Nora.001 až Nora.009, vesměs fotografie z téhož prostředí.

    OdpovědětVymazat
  48. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 22:42

    Kurva, stejně je to tu zatím /až na čestné prohlášení Antonkomošenka že sem zaručeně nebude chodit prudit, já mu věřím zhruba jak Dukovi že pochopil Krista/ dost pohoda, lidi si navájem raděj jak si dát nick , jak dát svou vizáž atd....to kurva se mi líbí. To je fakt zdenkub podařené.
    Todle se nedá nařídit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde o to, jak dlouho to vydrží. V tomto už jsem realista... ;o)

      Vymazat
    2. a jak si dát nick ?

      Vymazat
    3. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 23:03

      V "adrese /URL." Pak to chce jen první písmena a občas to nevyžaduje ani to, co z těch břeček ja víno a co z těch flákot maso.

      Vymazat
  49. Ahoj, neví někdo, proč se rozhodli zavřít krtka jakož i všechny kapšové diskuze ?

    díky .... mb

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 22:59

      No, asi že jim vadil, néééé ?
      Ale voni řeknou že " z technických důvodů".
      Vědej, mb, co jsou to ty technický důvody ?
      Nevěděj.
      To je to soukromý obsazení veřejného, to je jak když na agoru přinde týpek , co si myslí že má a zná ten důvod i tu příčinu. A má tu moc
      Tedy např. Duka. kdyby měl tu moc.

      No dobře , dám to tu znova.

      Jehuda ha-Levi : Kuzari (kol. r. 1140)
      Rabi : "Náš vztah k Bohu je užší, než kdybychom už dosáhli velikosti na Zemi."
      Král : To by bylo možné, kdyby vaše pokora byla dobrovolná. Ale je nedobrovolná a kdybyste měli moc, vraždili byste."
      Rabi : " Ach, dotkl ses naší slabé stránky, králi Chazarů."

      To je furt to samý. Liftboyové o tom věděli své.

      Vymazat
    2. a přes jakou službu jste si zaregistroval svůj nick ?

      (mb)

      Vymazat
    3. Protože to narušovalo
      a/ tzv. nejčtenější věci a to, co bylo třeba protlačit, jako třeba poslední Peheho štěk, který živořil po 24h na pár set přečteních, ale poté, co ho nacpali na všechny upoutávky, narostlo to o 7.000
      b/ protože to kolidovalo se zavedeným skvělým systémem disqus
      c/ protože to odvádělo klikače = money

      Jakelin

      Vymazat
    4. ... je to škoda ...

      přeju příjemný večer žako ...

      tedy pokud vám nevadí, že vám říkám žako ...

      v opačném případě (pane) Jakeline ...

      Vymazat
    5. Nevadí, je to Vaše vizitka.

      Jakelin

      Vymazat
    6. proto se právě ptám ... co mně může přijít jako milé nebo roztomilé ...

      to se nemusí líbit ( právě ) Vám ...

      proto jsem chtěl znát Váš názor, jak vás mám oslovovat ...

      na přání hezké večera či noci se nemění ničehož nic

      ba právě naopak ...

      zatím Vás zdravím ...

      Vymazat
  50. Občan X jsem já - Občan
    Chtělo to po mně příjmení a tak jsem se z toho poiksoval :o)

    Jo, aby řeč nestála - teta Anděla dostala z Bélé chalupy nové instrukce a zákaz zrušit protiruské sankce. Tak doufejme, že letos bude mírná zima. Fico už se byl omluvit a poprosit, aby ty kohoutky ještě nezavírali. Patrně uspěl, protože u nás o tom ani písměno.

    OdpovědětVymazat
  51. Dobrou hoši a v pondělí.

    OdpovědětVymazat
  52. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde04 června, 2015 23:28

    Esli Reichskanzlerin dostala befel že má zrušit sankce a vyplní jej...tak to pak sem naskenuju a pošlu fotku mého dědka. jak ho hnali na Drang nach Osten.Mladíčka .... sotva založil rodinu.
    Nevěřím tomu.

    OdpovědětVymazat
  53. Tužka napíše,....Vážený Pane Domácí,....není třeba se omlouvat,....byl to jen startovací text,......tápala jsem, zda se Nora nerozdvojila,.....a nejedou třeba po dvojkolejce,...co já vím,....ta technika má tolik možností,.....a ....a je fajn, že se to tady znovu rozjelo,...ono to nabere ty správné parametry,...tedy,...pevně doufám, že si počtu, občas se pobavím a něco dovím z oborů, které mě vytrvale /mým přičiněním/, míjí.
    Tužka.

    OdpovědětVymazat
  54. Dobré ráno
    Tak mne napadlo, když má pan Procházka v hlavě zablokovanýho "Rusa", jestli by mu ho nemoh Guru Jára odháčkovat.
    Nashle.

    OdpovědětVymazat
  55. Ládik!!!

    Mně nevyhovuje využívání Odpovědí s tvorbou vláken, takže začínám psát jako v minulé noře.
    Omlouvám se, že budu dál psát jako Anonymní s podpisem Anna, nechci se už registrovat.

    Ten rozhovor s Robejškem jsem našla, stojí za přečtení
    Zapad-ukrajinsky-konflikt-rozpoutal-z-hlouposti-nebo-zamerne-Politolog-Robejsek-ukazuje-v-cem-mu-vyhovuje-stav-studene-valky-378236

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já vlákna k ničemu nepotřebuji, ale zdenekb rozjel druhou stránku "jak dál" - tak uvidíme, jak budeme dělat dlouhou jitrnici, nebo načnem druhou. Nic bych neorganizoval, ani bych neměl starosti s tématy - zůstal bych u toho, co koho v toho kterého právě zajímá.

      Vymazat
  56. Adam Procházka,
    ale i ostatní:

    https://www.youtube.com/watch?v=X1cQEnGyGEE

    Video, kterí stojí za shlédnutí.
    Namusíte se vším souhlasit, ale každopádně je to velmi decentní rozbor současné mezinárodní situace.

    (Ńetýká se zdaleka jen situace na Ukrajině)

    ***********************
    mimochodem - v první chvíli mi trochu povolila čelist, když řekl, že sice s Jiřím Pehe téměř v ničem nesouhlasí, ale že si ho váží, protože na rozdíl od jiných argumentuje.
    Vzápětí mi došlo, že mluvil o osobní diskuzi, nikoli o většině jeho jeho propagandistických článků.

    Měl jsem s Jiřím Pehe možnost mluvit jen jednou v životě, a je fakt, že je obrovský rozdíl mezi úrovní diskuze tváři v tvář a primitivními propagandistickými články, které píše pro tuzemský plebs (kterým hluboce pohrdá). V těch se od Ládika píšícího o Zemanovi liší tím, že je to sice stejně " hluboce " vyargumentované, ale podstatně méně vtipné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rači jedu do Koníčka na tatarák, dokud není moc horko.

      Vymazat
  57. Anonymní 05 června, 2015 09:40

    Díky za odkaz. Stojí to za poslech. Páně Robejškův rozbor je zajímavý.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  58. TOŽ NĚCO ZKOPÍRUJEM OD PANA PREZIDENTA.
    Né že bych ho žral - ale nehledě na to, že pro něj přece jen pár miliónů tuzemců hlasovalo, je na vše, co řekne, uvaleno celeblitami našic mediální presstitutů informační embargo.

    Takže si o tom, co řekl, čte pětadevadesát procent jeho voličů jen z převyprávěnek "našich" sdělovadel.
    Osobně dávám přednost tomu, aby se každý ztrapňoval vlastními slovy - což snaživě čuní třeba nezapomenutelná Češka Džamila.
    **********************************************************************************************************
    Jak se nedávno dostalo na veřejnost, Rusko zařadilo na sankční seznam těch, kteří nesmí do země, i čtyři české politiky, Karla Schwarzenberga, Marka Ženíška, Štefana Füleho a Jaromíra Štětinu. Proč myslíte, že tam byli zařazeni právě tito lidé? Považujete ten zákaz za přehnaný, anebo jde o přirozenou reakci Ruské federace?

    Sankční seznam byl vytvořen jednak odděleně Spojenými státy a Evropskou unií a ten seznam se poněkud liší. A pokud jde o ruskou protireakci, tak samozřejmě na sankce odpovídáte sankcemi a nemůžete očekávat nic jiného. Já sám tyto sankční seznamy považuji za hloupost z obou stran, protože lidé spolu mají mluvit, když se vzájemně izolují a nemluví spolu, krize se tím spíše zhoršuje, než aby se zlepšovala.

    Psali jsme:

    Zeman před zaplněným náměstím pranýřoval „obohacujícího se“ Fajta a komentoval i Schwarzenberga, který má zákaz vstupu do Ruska

    Bývalá ministryně pro lidská práva Džamila Stehlíková o vás prohlásila, že jste zjistil, že v USA vám pšenka nepokvete, tak chcete udělat kariéru u Putina, a proto jste vy sám tím největším bezpečnostním rizikem a pátou kolonou u nás. Co na to říkáte?

    Ve Spojených státech mi asi před měsícem ve Washingtonu ve stoje tleskalo šestnáct tisíc Američanů. Přeji paní Džamile Stehlíkové, aby ji ve Spojených státech tleskalo alespoň šestnáct Američanů.

    Psali jsme:

    Džamila Stehlíková pro PL: Velezrada? Ano, můžeme odvolat Zemana. On ví, že v USA mu pšenka nepokvete, tak si říká, že udělá kariéru u Putina
    *****
    Zkopírováno z : PL

    OdpovědětVymazat
  59. Cožeto ??
    Komentář byl přidán, aniž jsem musel hádat, na kterém piditalířečku je suši a na kterém lízátko ?
    Jach.

    OdpovědětVymazat
  60. Jitrnice pokračuje pod zdenkovým článkem JAK DÁL - klikněte si na něj nahoře vpravo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Itrnice ne že pokračuje, ale poněkud se rozvětvila, což je blbé.
      Na onu druhou větev se lze dostat i klionutím na Novější příspěvek - pod nadpisem Okomentovat.
      jáchym

      Bude v tom kapku zmatek .

      Vymazat
  61. já jsem na jitrnici teď byla, tady už to nejede?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jde - bohužel po obou větvích, takže je z toho hra na schovávanou.
      Já třeba publikoval příspěvek - a on beze stopy zmizel ve druhé noře.
      Jach

      Vymazat
  62. Skusam sa pripojiť ☺

    JAHA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PÁNbu s NÁMA !!! A zlej PREČ !!!

      sPAsSE KTO MoŽEŠ, je tu JAHA !!!





      Vymazat
  63. liška, Jach

    Paní liško, Váš příspěvek jsem v noře JAK DÁL? našla, ale příspěvek pana Jacha ne. Nenapsala jste náhodou ten příspěvek přímo tam? Váš další příspěvek je totiž tady, tak to vypadá, že se příspěvky nepřemisťují.
    Pro zmizení příspěvku pana Jacha nenacházím vysvětlení.
    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příspěvek nezmizel - našel jsem ho v druhé větvi nory.
      asi jsem nevědoky klepl jinam (nebyl podepsaný)
      jach(ym)

      Vymazat
  64. JAHA

    Připojení funguje :-)

    OdpovědětVymazat
  65. Pokud bychom měli "udržovat oheň", měli bychom (podle mě) zústat u politických témat - právě aktuálních, ať to nesklouzne do selanky a do ztracena jako na Bounty. Kapitán Bligh je pryč...

    OdpovědětVymazat
  66. Organizační vzkaz ve vedlejší komnatě... :o) Pokračujte nerušeně tady, a dejme tomu na zítra vyhloubím novou jamku.

    OdpovědětVymazat
  67. Podakovanie panovi Zdenkovi. Jeho poznamku, aby sme nepouzivali, alebo co najmenej, moznost "odpovedat" a radsej pracovali ako na krtkovi, t. j. skupirovat, na co (hlavne) chceme odpovedat, som si vsimol az teraz, takze dufam, ze sa nebudem mylit ☺.

    JAHA

    OdpovědětVymazat
  68. Anonymní05 června, 2015 14:59
    PÁNbu s NÁMA !!! A zlej PREČ !!!

    sPAsSE KTO MoŽEŠ, je tu JAHA !!!


    Typoval by som to na Jachyma ☺

    JAHA

    OdpovědětVymazat
  69. liško -
    Vy byste to měla vědět - co je s Bystrouškou?

    OdpovědětVymazat
  70. Ládik!!!
    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/312969-slavnou-bronzovou-bystrousku-ukradli-i-s-pametni-deskou/
    psala jsem již na noře č.3nebo 2?

    OdpovědětVymazat
  71. čekám na koment leona, dějí se věci a chtělo by to sesumírovat do takového uzlu, jak to právě on umí
    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/6099-ukrajina-mobilizuje-uprostred-obnovenych-boju-pravy-sektor-nato-ukazuje-prstem-a-rusko-odpovida
    jinak i JAHA tu může být vítán, oprostí-li se od svých národnostních (sorry, že to tak řeknu) keců

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vidět, že kádrováci nevymřeli...

      Vymazat
  72. v každém případě jdu za tím Prokopem, zdravím vás a zítra se sem zase podívám. Užijte si hezký zbytek dne. A ještě, kolegyni se narodil malý Viktor, to je hezká zpráva :-)

    OdpovědětVymazat
  73. Ládiku
    liško,
    Anno,
    Viléme,
    Hynku,
    Jarmilo,

    Přečtěte si
    http://www.literarky.cz/blogy/tereza-spencerova/20021-valka-proti-teroru-bludit-kivych-zrcadel

    Co ještě dodat ?
    Snad jen to, že zákaz dávat odkazy v diskusích na Aktuálně je pochopitelný.

    Buď a) je tvé tvrzení ničím nepodložené
    nebo b) je podložené odkazem, tudíž nesmí být podle kodexu publikováno.

    Taky je dobrej fór tvrdit, na to, že jestli odkaz dal ten či onen, prokazuje to jeho publikovatelnost či nepublikovatelnost.

    Majzla bychom měli dát na všechno - v současném matrixovém zauzlenci zpravodajských her a protiher je třeba brát s rezervou i slova vlastního bráchy - i on může jako starej vůl naletět (jako já kdysi Havlovi, nechť je mu pekelné grilovací huhlí lehké !)

    Takže, Ládiku, nad nad kterým z odkazů začít diskutovat ?
    Já vám takňák nevim.

    http://www.literarky.cz/blogy/tereza-spencerova/20021-valka-proti-teroru-bludit-kivych-zrcadel

    OdpovědětVymazat
  74. Ad: liška

    ...jinak i JAHA tu může být vítán, oprostí-li se od svých národnostních (sorry, že to tak řeknu) keců...

    Dakujem za DOVOLENIE:-))).

    Inac, co su kecy a co narodnostne, to vidi kazdy, samozrejme inac. Ked niekomu pravdive informacie nesedia do noty, to este neznamena, ze su to kecy (pokial narazate na "narodnostne kecy" v suvislosti s genovym vyskumom, ktory som uvadzal). :-)

    JAHA

    OdpovědětVymazat
  75. Já teď moc číst nebudu, virtuálně zatepluju zvenku beskydskou roubenku, aby vyšla na dotaci. To svět neviděl.

    OdpovědětVymazat
  76. Já bysom národnostné kecy privítal.

    OdpovědětVymazat
  77. A ke všemu mám v sobě nálož tataráku, tak trávím minimálně do 21 hodin, pak se můžu jít proběhnout. Moje starosti na talpovy hlavy.

    OdpovědětVymazat
  78. Bimbo převzal nový Superb (L+K, 4x4) a nezaplatil ani kačku...

    OdpovědětVymazat
  79. Ládik!!! Ládik!!!05 června, 2015 17:00

    Já bysom národnostné kecy privítal.
    **********************************************
    Ládiku,
    kdyby mi zbyl čas, skusil bych si střihnout ňákou jahjáčtinu.
    Akorát nevím, za který národ bych měl národnostně kecat, hřímat, pindat, žvanit mektat a nicnežnárodovat.

    Za Čechy je mi to trapný a za Slováky by tu bylo přecpáno, i jeden je ažaž, resp. jahjah.
    Což třeba za africké Eskymáky a jejich nezadatelné právo na starou tropickou vlast ?

    OdpovědětVymazat
  80. Anonymní05 června, 2015 16:42

    Takže, co lze z toho všeho asi tak vyvodit?
    Nekonečný příliv muslimských imigrantů do Evropy...
    Začněmež si zvykat
    https://www.youtube.com/watch?v=QvGvE7TluKM
    Anna

    OdpovědětVymazat
  81. Anonymní05 června, 2015 17:45

    Neinspiroval Vás Eskymo Welzl, dle svých slov „Čech moravské národnosti“?
    Anna

    OdpovědětVymazat
  82. Tak baba sotva nastoupila, přidá učitelům. Nic proti tomu, ale kde na to vzala? Manýry má socanské, bude v kolektivu oblíbená.

    OdpovědětVymazat
  83. Ládik!!!

    Jestli se zateplují roubenky, to už je armagedon opravdu za dveřma...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Osoblažsku jsem zateploval (výpočtově) nové roubenky zevnitř (Stonožka), aby dostaly dotaci. Potom se zjistilo, že chybí jeden vrt ... byl navrtán u soudruha na jeho zahradě.

      Vymazat
  84. 16cm Airrock HD mezi rošty, 2cm vzd. mezera, plastová deska s imitací dřeva.... a je to v chráněné oblasti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že chráněná oblast nad plastovou deskou s imitací dřeva zaplesá, a celá rozkvete... :o)
      Bacha, abyste ve vysoké trávě u lesa netrefil milenecký pár.
      Tomu by se říkalo dvojitý přefik.

      Vymazat
  85. Mám 10650 kroků, tentokrát s kosou v trávě po prsa, ve vlhkém prostředí u lesa, kde nemůže traktor. Čekal jsem užovku, že ji přeříznu jak hada, a nic. Anebo jo, už nebylo moc vidět.

    OdpovědětVymazat
  86. Přátelé, a je to tu:
    http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/islamiste-vyzvali-ke-svate-valce-na-balkanu/r~75f5eeb00bb711e5ae1b002590604f2e/

    Psal jsem to Balabánovi mockrát? Psal.
    Měl jsem pravdu? Měl.
    Maj v tom pracky Osmani? Maj.

    Džte si klobouky, tohle asi bude pěknej fičák.

    OdpovědětVymazat
  87. NEDIVTE SE, NORNÍCI !

    KŠEFT JMÉNEM CENZURA , HLÍDACÍ PSI SE RVOU O MNOHAMILIÓNOVOU KOST ! :
    Lukáš Dolanský vedl debatu se dvěma hosty. „Jedním z nich byl Robert Břešťan, šéfredaktor serveru Hlídací pes, a druhým Jan Schneider. Ten byl v sedmdesátých letech bubeníkem Plastic People of the Universe, režimem pronásledovaný chartista. Po roce 1989 pracovník BIS, dnes bezpečnostní analytik a publicista, který se věnuje jako jeden z mála českých publicistů s maximální možnou objektivitou otázce mediální kampaně kolem ukrajinského konfliktu. Tématem diskuse byly plány Evropské komise na vytvořené jakési ´antipropagandistické´ mašinérie, která by měla vzdorovat ruské propagandě ve směru na západ,“ připomíná mediální odborník.
    O tom, co říká Evropská unie, není třeba diskutovat

    Podotýká k tomu, že se samozřejmě nejedná o nic nového. „Za studené války se navzájem protichůdné mocnosti také mediálně snažily zasahovat na území svého nepřítele – Amerika platila Rádio Svobodná Evropa a Hlas Ameriky, Sovětský svaz měl obdobný, byť zdaleka ne tak mohutný systém zahraničního vysílání svých propagandistických obsahů. Význam elektronických médií – tehdy zejména filmu a rozhlasu – znali už diktátoři v první polovině dvacátého století – Stalin a Hitler. V Bruselu zřejmě teprve objevují to, co my učíme studenty žurnalistiky už v bakalářském studiu,“ konstatuje pobaveně Petr Žantovský.

    Za doslova bizarní pak považuje to, jak snaživě Bruselu na tuto lopatu naši médiusové naskakují. „Z toho pohledu byl výkon pana Břešťana až oslnivý.

    Nejlépe to vyjádřil větou, kterou musím ocitovat: ´To, co říká Evropská unie, je tak krystalicky čisté, že o tom netřeba diskutovat´.

    To mi velmi silně připomnělo časy, kdy se jiné teze z jiné země, tedy ze Sovětského svazu, považovaly v médiích za natolik zřejmé a definitivní, že nejen že nebylo třeba o nich diskutovat, ono se to dokonce
    vůbec nesmělo.
    Vypadá to, že k tomuto stavu nemáme daleko,“ domnívá se mediální analytik.

    Chystá se cenzura, která bude navíc úžasným kšeftem pro vybrané tlampače

    A domýšlí, co mohou chystané kroky Bruselu znamenat.

    „Jakmile Evropská unie vytvoří nějaký ´antipropagandistický´ systém, nesporně jej vybaví i pravomocemi, které budou dány nějakému úřadu,

    jenž bude sledovat, kdo co říká, a také ho za to po zásluze trestat.

    Tomu se ovšem ve slušné společnosti říká cenzura.

    A je otázka, zda v Evropské unii stále ještě jsme ve slušné společnosti.

    Ale zpět k té debatě, kterou pointoval Jan Schneider, když řekl: ´Dejte na stůl všechny názory a nechte lidi, ať se mezi nimi sami rozhodnou´. Právě tomu se ve slušné – a jakékoli – společnosti říká svoboda,“ upozorňuje Petr Žantovský.

    Vykřikování eurounijních hesel do éteru či kamkoli už nikdy nemůže mít tak jednosměrný efekt jako za studené války.

    A tak mám podezření, že půjde jen o úžasný a vskutku DLOUHODOBÝ KŠEFT PRO TLAMPAČE TYPU PANA BŘEŠŤANA, a co se jich po Česku a po Evropě promenuje,“ (...)
    XXXXXXX


    OdpovědětVymazat
  88. Co keby sme maximalne dodrziavali pokyny zdenkab? Ako reakciu (odpovědět") pouzit tuto moznost len v pripade technickych odkazov. Inac pouzivat sposob z krtka (cast textu, ktory chcem komentovat skopirovat a podto dat komentar), aby sa NEMUSELO pouzivat NEPREHLADNE patranie po vlaknach ako v disquse. Plus, kto pise ako ananym, aby dal svoju znacku za textom. Nezda sa mi to take tazke na pochopenie i dodrziavanie. Tak to aspon chcel (avizoval) zdenekb.

    JAHA

    OdpovědětVymazat
  89. JAHA:

    To nejsou pokyny... jen návrhy (které sám občasně porušuju... :o) ).

    OdpovědětVymazat
  90. Tužka napíše,......zdravím agenty a agentky NORY 004,......z životních zkušeností tady napíšu, že události nikdy nejdou tou cestou, kterou jsme jim vytýčili.

    Totiž, nikdy nemůžeme ovlivnit a eliminovat, co budoucí čas přinese na křižovatkách cest.

    Po pangejtech se povaluje bezpočet problémů, které těm nalinkovaným plánům bude dělat znepříjemňující stafáž,....a to v tom lepším případě,....v tom horším se mohou dát do bohybu problémy zcela nečekané a k tomu i ty, jenom zdáli dosud jen tušené.

    Pro běh života připravuji vždycky tři scénáře,.....optimální,..... do nepříznivých okolností,....katastrofický.

    Mám letitou zkušenost, že výsledkem byla vždy směs všech tří, v různém poměru, doplněná něčím, kterému se říká,..._tak to bych opravdu nečekala-

    S čím můžeme s jistotou v Evropě počítat, a tím i u nás,......je skutečná přemíra uprchlíků,....zoufalí lidé, dělají zoufalé věci.

    EU přešlapuje na místě a nemá pevný a racionální plán jak eliminovat klín, vražený do soukolí evropských států. Příliv uprchlíků přes léto se stane s nástupem chladných podzimních dní kardinálním problémem. Před Evropou je sto plus malé něco,..... letních dní,......kolik tisíc dalších zoufalců do té doby zaplaví Jižní státy Evropy,.....

    Něco podobného ještě evropské státy neřešily,......a zdá se mi, že prozatím nemají žádný scénář na tento problém.

    Ale jak to dobře vyřešit,.....nedokážu dát uspokojivý návod,....každý plán má svá pro i proti,......tady snad ani optimální řešení není,.....

    Ať se nám to líbí nebo nelíbí, dříve nebo později se tento problém přesune i k naším hranicím,....kdyby jen k nim,......on k nám vstoupí, a přinese všechna čekaná a nečekaná.......doplňte si,....co,....

    Tužka.

    OdpovědětVymazat
  91. Doufám, že Krtek nakonec nedojede na to, že jsme rozepínali baloňák jen před širším publikem, a že za neúčast na diskuzi mohou jen objektivní potíže.

    OdpovědětVymazat
  92. Jo, kdyby někdo někde narazil třeba na Silvii, Honolulu nebo tak, tak by byla hezký je sem nasměrovat.

    OdpovědětVymazat
  93. Pepa Řepa to najde sám. Podle mě má zdravotní problém.

    OdpovědětVymazat
  94. Tužka napíše,.....pan Honolulu přispívá u pana Hoffmana,....ale teď se na čas omluvil,...on vždycky s létem cestuje na sever,....na Aktuálně odmítl se vrátit,....byl zablokován,......napíšu to na rovinu,...je několik nicků, kteří budou psát i zde, se kteými se nesnese, a opakovaně byli/oni i pan Honolulu/, za hádky blokováni.. Když se do sebe zakousnou, nehodlá to ani jeden vzdát, prostě ,....jedou do krajnosti, až za mantinely přípustnosti. Pár takových chvil, jako půlnoční bílá paní, jsem zachytila, než je s ránem pan Stejskal umáznul. I u pana Hoffmana to často sklouzne jen do osobních hádek, číst to je ztráta času,.....chodím si tam číst opravdu jen pana Honolulu, pokud se nezasekne v osobní hádce.

    Paní Silvie taky občas přispívala do první Nory,....má ovšem způsob psaní, který ji odhalí,.....a nick Luba,....který rád mění svou identitu, ji vždycky odhalil,.....a nějak se dopátral její adresy a naplno ji, bez varování, uveřejnil,....Někdo jste tady nick Luba chválil,....mám na něho docela jiný názor, jsem na Aktálně od úplného začátku,...on taky,....ale žádnou pochvalu bych mu nedala, spíš někdy.....tak,....to už je moje osobní,......protože jsem s ním měla přehršel střetů,.... Přeji krásný den, tak až večer,......
    Tužka.

    OdpovědětVymazat
  95. Tužko,

    jste si jistá, že to udělal Luba ? To k němu nesedí. Stejně jako "měla jsem s ním přehršel střetů".
    Pokud si vzpomínám, to s tím soukromím Silvie udělal Neo alias Darth Vader alias...

    Jakelin

    OdpovědětVymazat
  96. Tužko, případně ostatní veteráni,
    docela by mě zajímalo, co člověka drží takhle dlouho vydržet sem psát, komunikovat...? Je to pro mě poměrně nový jev... :)
    Kouknu sem až v pondělí a budu se snažit dál držet trénink v mlčení. Mějte se.

    OdpovědětVymazat
  97. Jakelin:

    Bude to znít divně, ale tuhle debatu si náhodou taky pamatuju... Tužka má pravdu, tu celé jméno a adresu Silvie (nalezenou v inzerátu na nějakém úplně jiném serveru... opravna? bazar? nějaká poptávka? ...to už nevím) vyslepičil Luba. Byla to v tu chvíli celkem aférka. Ovšem nevím, jestli je to "ten Luba" nebo jich bylo víc. A taky nevím, jestli jsem mu to měl tehdy za zlé tak, jako bych měl dnes. Se Silvií Filutovnou i s Honolulu jsem bývávával taky celkem na nože.
    Ale nikdy ne až takto osobně, myslím.

    Jestli to pak použil neo, tomu bych se nedivil. Nebo minatomirai, ten je v té archivaci osobních věcí, co by se člověka mohly dotknout - když je správně použije, naprosto úchylný. Ten chce vždycky zasáhnout do citlivého místa.

    OdpovědětVymazat
  98. ZdeněkB

    Ok, já ty starší časy nepamatuju, neb jsem zde, jak je známo, nebyl. Ale sama Sylvie vždy odkazovala na Nea jako původce té podpásovky, což mi tedy nejde do hlavy, když to celé způsobil "Luba", ať byl kterýkoli.
    Plno lidí provedlo zajímavé kotrmelce, i během té relativně krátké doby, co na diskuze chodím. A když se ocitlo v argumentační krizi, já mám překrásnou zkušenost s Pazuzem.
    Minatomiraiovy prasárny mi nepřijdou jako "zásahy do citlivého" místa, jsou to jen provoplánové primitivní sprosťárny.

    Jakelin

    OdpovědětVymazat
  99. marie -
    můj názor (plkám na A.cz 6let): beru to jako přestávku v práci, takové odreagování. Kdysi (v dřevních dobách pc - 94,95) jsem používal solitaire (jako rozcvičku + odfrk). Diskuse je lepší, ježivá a člověk se mnoho dozví, na co by nikdy nepřišel. Okruh lidí, se kterými se stýkám, má limity (rodina, známí...). Zákazníci jsou jako panoptikum - objeví se, zpovídám je, zaplatí, odejdou (musím říct, že za těch 25 jsem nezapomněl na žádného - když zavolá, vím, o co jde). Na netu je to nová dimenze - plno nových neznámých nicků .... mrzí mě, že se okruh zužuje, právě proto jsem nezavrhnul pionýra (tam je to ale něco jiného, tam se zpravidla nic nedozvím, zajímají mě možná jen reakce na mé štěky - provedení pionýra je k tomuto účelu konstruováno ... aby diskuse k tématu rozmělnila v haštěření).

    OdpovědětVymazat
  100. marie -
    a ještě něco mě napadlo. Člověk v době bez jistot (když byl vychován v době s jistotami) hledá jistotu. Já kliknu na diskusi na A.cz a mám jistotu, že to tam najdu. Teď po tom zase někdo z ideologických důvodů sekl. Pro někoho není dobré, aby lidi měli jistoty. Nic z toho nemá.

    OdpovědětVymazat
  101. já jsem na tom jako Ládik!!!, mám toho hodně, ale diskuze v noře mě bavila a baví, hlavně číst...
    Vyrábět oduševnělé názory nemám čas. Teď jsem byla osázet hrob, ještě jsem nakoupila kytky do závěsů, tak se půjdu do toho pustit, mezitím rozvařeno a trochu si užít volného víkendu. To je u mě skoro svátek. Čtu i jinde a bojím se, bojím o náš svět, Tužky názor zcela sdílím, navíc jsem na jihu u těch hranic, že...
    zatím pište, večer si to projedu :-))

    OdpovědětVymazat
  102. Jakelin:

    Netvrdím, že minatomirai vždycky trefí, ale evidentně zasáhnout chce. Pamatuje si (spíš bych ale řekl, že si to někam ukládá) cokoliv osobního na sebe člověk v diskusi mimoděk prozradí (zdravotní problémy, nešťastné osobní vztahy, pracovní neúspěch) a pak to na něj s gustem vytáhne...

    Potkal jsem na různých diskusních fórech kvanta blbů, ale někoho takto podlého - to je i pro mě unikát...

    marie:

    Asi jako u Ládik!!!a - potřeba si nad něčím zanadávat, poučení, pobavení - a to názory i slovními hříčkami ("uhranutí slovem", jak mně a Jáchymovi vyčítá aga :o) ), i ta jistota stálých štamgastů. Asi i závislost. Takže Vám držím palce v odvykání, pokud se chcete raději věnovat živým lidem, než těm virtuálním. Ale aspoň občas napište!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18,2 bilionů dolarů vrátit nejde06 června, 2015 15:40

      Chtít záměrně trefit citlivé místo už samo o sobě je podlostí, nemluvě o vytěžení osobních údajů - ale v tom si nijak tento šariátník nezadá např. s papežencem "pepa repa"......z čehož by se snad dalo vyvodit i to, že nejde o ideologií determinovaný sociálně-mentální výkon /pozor,přátelé - i válka je sociálním výkonem !!!/.
      Kdyby tidleti pitomci věděli, že v anonymních diskuzích je nemožné někoho osobně zasáhnout, jistě by dále již toto nepraktikovali , leda by byli šílení.
      Fascinující je pak i to, že jakmile jim odpovíte v podobném duchu - tak vás začnou například pomlouvat - že to vy jste nevzdělaný hulvát, to vy osobně napadáte druhé apod .- je to pak jak když například někdo vám podráží stále nohy a následně se rozčiluje - když mu trochu vyspravíte ciferník.

      Vymazat
  103. marie

    Myslím, že to Ládík vystihl téměř dokonale. Jen bych ještě přidala, že sem mnohé žene určitý druh tvůrčího exhibicionismu. Třeba v okolí nemají publikum, které by dostatečně ocenilo nebo alespoň pochopilo jejich nadání v zacházení se slovy, jejich vtip atd. Je tu pár nicků, na kterých je to zřejmé - Ládík mezi ně určitě patří, jistě i Pepa Řepa, ainu, Jáchym a další.

    OdpovědětVymazat
  104. zdeněkb

    S Vaším názorem na minatorminai se ztotožňuju. Je to inteligentní, ale sadisticky úchylný zmrd.

    OdpovědětVymazat
  105. Ládíku, taky se bojím že Pepa dostal výsledky vyšetření, ze kterého nám nedávno psal, a že třeba nebyly v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  106. ZdeněkB

    Je to člověk, který se zřekl vlastních kořenů.
    Lež je pro něj normou a s tím jde ruku v ruce sprostota.
    A jo, zasáhnout chce, o tom žádná.
    Jenže to dělá s tak železnou pravidelností a tak prvoplánově, že tím zasáhne tak akorát sebe, protože se tím odkopává.
    Já nevím, Vás by třeba trápilo oznámení, že "jste produktem incestu, který byl na Valašsku běžný" ? :-)
    Jo, a zažil jsem na diskuzi mnohem podlejší typany.
    Toto je jen hulvát a zakomplexovaný křiváček, těžící z anonymity.

    Jakelin


    OdpovědětVymazat
  107. Nestiham archivovat, pane Jakelin:-).

    (Samozrejme, vdaka).

    JAHA

    OdpovědětVymazat
  108. Posielam pre zaujimavost prispevok, ktory som zaslal do ACZ zaciatkom aprila (duben) na zverejnenie. Pokial bude zaujem, mozem uverejnit i odpoved ACZ (ako je zrejme, uz ziadne "extempore" nezverejnili) a moju reakciu.

    Aktuá(a)lne. cz extempore

    Sedím, ako vždy, keď píšem extempore, na balkóne. Teraz ale, na rozdiel od predošlých „extempore“ (možete si ich nájsť v sekcii Čtenářův blog ), nepíšem o okolitom svete videnom z balkóna. Chcem sa vyjadriť k problematike, ktorá možno zaujíma mnohých, ktorí po ukončení jednej etapy činnosti ACZ zostali, tak povediac, mimo hlavného prúdu, aby som to povedal slušne a pravdivo. Rozhodnutím vedenia ACZ sa zaviedol nový systém evidencie a prihlasovania sa do diskusie (bližšie viď reCAPTCHA končí, střídá ji Disqus od pána Stejskala). Mnoho dobrých diskutérov po roky zavedeného spôsobu nakoniec „prestúpili“ na nový systém. Mnoho dobrých diskutérov sa však v novom systéme nezaregistrovalo. Každý z nich má na to nejaký dôvod. Či už relevantný, alebo nie. To nie je podstatné. Niektorí si myslia, že zaregistrovaním v novom systéme by boli nejako bližšie a jednoduchšie osobne identifikovateľní a myslia si, že neregistrovaním si zachovajú nejakú anonymitu. Mne je osobne jasné, že je to smiešny argument. Trochu lepší správca stránok identifikuje každého, i tzv. multinickov, ktorí si myslia, že keď pri každom vstupe zmenia svoju identifikáciu (ako nick), tak že nikto nevie odkiaľ píšu. Dávno sú identifikovaní, keď aj nie ACZ, tak hocikým, kto by o to mal záujem. Niektorí sa nezaregistrovali z pohodlnosti a niektorí z nevedomosti, aby som veľa o tom nepísal.
    Ja som sa tiež neregistroval, poviem pravdu, skôr z lenivosti a neskôr, keď som čítal príspevky nových diskutérov, skôr z odporu k tomu, že úroveň diskusných príspevkov tzv. nových členov klesla pod mnou rešpektovanú úroveň. Nechcem pritom tvrdiť, že na tzv. „krtkovi“, ako si akože odbojná skupina hovorí, a ktorej som (skoro všetkými ostatnými) nechceným členom, je úroveň rádovo vyššia. Často, rádovo nižšia, a to bohužiaľ, i s prispením tzv. ženského faktora! Ale systém pridávania príspevkov je taký, že si viem rýchlo vybrať koho chcem čítať, a koho nie, koho teda tzv. „rolovať“. Ďalej, keď niekto chce reagovať, napíše nick a čas, na čo reaguje, teda nie je to stromový systém, ako na disquse. Je preto (myslím si), zachovaná lepšia prehľadnosť, aj keď na prvý pohľad sa možno zdá, že nie. Jednoducho – keď chcem zistiť všetky príspevky XYZ nicku na danej strane (strana má určitý počet príspevkov), tak si nájdem príslušnú stranu, alebo dátum, alebo nick a jednoduchým úkonom si ho nájdem.
    Ale – extempore píšem hlavne pre dve veci. Okrem menovitých prispievateľov blogov, existujú i sekcie, kde sa neuvádza priamo v zozname blogov MENO blogera. Napr. Co čteme..., V hrsti..., už spomínaný Čtenářuv blog..., Ze šuplíku...-
    No a po odchode pána Stejskala bol posledný príspevok napr. v sekcii „Čtenářuv blog“ uverejnený v marci tohto roku, teda aspoň raz mesačne čosi vychádza a v sekcii „Ze šuplíku“ dokonca niekedy v decembri minulého roku!!!.
    Je zámerom Aktualne.cz zlikvidovať tieto sekcie, alebo sú zarazu všetky príspevky v týchto sekciách pod úroveň Aktualne.cz? A denné záplavy blogov od rôznych autorov sú na úrovni? Neviem, ale svoj názor mám.

    JAHA

    OdpovědětVymazat
  109. JÁCHYM
    Přátelé, pro mne byl od začátku pobyt ve vaší/naší komunitě obrovským experimentem - nikoli jen se spoludiskutéry jako s partnery, ale s médiem internetových diskuzí jako takových.

    Na druhém místě publikačním prostorem s bezprostřední zpětnou vazbou
    A protože mým celoživotním zájmem je psychologie, sociologie, ale i fyzika, polytechnika , civilizační trendy - to vše v jakémsi holistickém mixu, s velmi povrchními, širokými, ale mělkými znalostmi.

    Navíc jsem postižen/oblažen/vyznamenán/zatracen - nehodící se škrtněte -
    sadou specifických anomálií.

    V důsledku čehož se mí známí dělí na dvě skupiny:
    Jedna mě považuje za inteligentnějšího, než jsou oni sami ( což jsoučasto ti, kteří mě svým IQ vysoce převyšují - a hluboce se tím pádem mýlí. Někteří o mně dokonce roztrušují za mými zády žalovatelnou pomluvu, že jsem zakomplexovaný génius.)

    Druhá mě považuje za beznadějného blba.
    Aby to nebylo tak jednoduché - v této skupině jsou jednak mentálně retardovaní jedinci, příslušnými odborníky superarbirovaní pro blbost, což je pochopitelné.

    Ale i lidé, kteří mají IQ opravdu vyšší než já, leč jsou buď poněkud jednostranně zaměřeni - nebo si dokážou lhát do kapsy mnohem fikanějším způsobem, než bych to při veškeré snaze dokázal já, i kdybych dosahoval jejich limitů.
    Často ctižádostiví inteligentní fachidioti.



    OdpovědětVymazat
  110. Prečítam to navečer, idem kosiť.

    OdpovědětVymazat
  111. Jaha,
    ta odpověď Aktuálně by mě skutečně zajímala, a myslím, že nejsem sám.

    Zcela mimořádně si dovolím s vaším míněním s- až an drobnou invektivu vůči norníkům - souhlasit.

    (Tedy - MOŽNÁ bych s VÁMI souhlasil i ČASTĚJI, kdyby Vaše PŘÍSPĚVKY nebyly zvača tak ROZSOCHATÉ !

    I můj čtenářský masochismus má své limity !

    OdpovědětVymazat
  112. " Službu České televize si povinně kupujeme, aniž můžeme ovlivnit její kvalitu

    Také závěr svého dnešního ohlédnutí věnuje veřejnoprávní televizi. „Může to vypadat, že s ní mám nějaký soustavný problém, ale jde o to, že se nás týká nejvíc. Zdůrazňuji opět, že si ji platíme, že si její službu kupujeme, aniž můžeme ovlivnit její kvalitu, hodnotu a cenu. Přitom ji nemůžeme odmítnout, to je nejhorší. Protože tu službu musíme kupovat, máme zesílené právo se na to zboží dívat zblízka. Česká televize má zákonem uložený nějaký souhrn povinností, jak má veřejná služba médií vypadat. Tedy že to má být především o zpravodajství, edukaci, kultuře, a to zpravodajství by mělo být nestranné, objektivní a tak dále, všechny ty floskule známe,“ říká pro ParlamentníListy.cz Petr Žantovský.

    Ale pak se stačí podívat na pravidelný pořad Události, komentáře, který je přerušován čímsi, co jeden z jeho moderátorů, Lukáš Dolanský, nazývá autorským přehledem zpráv, a hned vyskočí otázka, jestli takto má veřejná služba médií vypadat.

    „Tenhle pojem ‚autorský přehled zpráv‘ je sám o sobě velmi zajímavý. Protože buď je něco zpráva, a pak je to objektivní a nemá to žádného autora, nebo to není zpráva. Pak to má autora a je to nějaká vyfabrikovaná informace, která sleduje jakýsi cíl, má tedy něčeho docílit, něco ovlivnit, nevím co, ale rozhodně to nelze označit za zprávu,“ tvrdí mediální analytik.

    Pokud se moderátoři považují za autorské komiky, měli by změnit zaměstnání

    Zpráva je totiž objektivní,
    kdežto autorská informace je subjektivně daná autorem.
    „Autorský přehled zpráv nám předvádí trojice rotujících moderátorů Takáč, Dolanský a Borek. Zejména pan Borek je v tom ohledu kabrňák, protože jeho autorství často přesahuje i na délku času samotný informační základ zpravodajství. Zprávu řekne půlkou věty a pak ji spoustou dalších vět komentuje takovým zlehčujícím, vtipkujícím způsobem, který je, myslím si, dosti nevhodný, často i vůči kontextu, který bývá vážn

    . Ale hlavně to nemá co dělat ve veřejnoprávní televizi,“ kritizuje Petr Žantovský.

    Neznamená to, že by takové informování muselo z obrazovek zcela vymizet. „Ať si dělá nějaké svoje legrační zpravodajství jakákoli soukromá televize. Ať si tam posadí nějakého komika, pana Izera, pana Náhlovského, pana Hrona, pana Cibulku nebo pana Krause, to je úplně jedno, a ať si ten autor autorsky pojednává tu realitu kolem sebe a my jako televizní diváci potom budeme vědět, že to není zpráva o realitě, ale zpráva o tom, jak tu realitu vidí a nazírá tento jmenovitý autor-komik.

    Jestliže se pánové Borek s Dolanským a Takáčem považují za komiky a autorské komiky, tak by měli změnit zaměstnání, protože tohle my z našich koncesionářských poplatků platit opravdu nemusíme,“

    OdpovědětVymazat
  113. Umřel Vinnetou
    http://www.novinky.cz/kultura/371577-zemrel-legendarni-vinnetou-herec-pierre-brice.html

    OdpovědětVymazat
  114. Už jsme na řadě my

    OdpovědětVymazat
  115. esej - viz LitN::

    " Evropská unie, inspirovaná obnovou americké bipolární politiky, je blokována uměle vytvořeným sporem s Ruskem a stále obtížnějším řešením krize středomořských států a masového přílivu uprchlíků z jihu,
    kteří se pokoušejí – i s nasazením nevyššího rizika – zachránit se před neodvratnou zkázou.

    Při řešení těchto krizí se stále mluví o penězích a zbraních.
    Buď jak buď, zdá se, že politikům, kteří dávají velitelům armády příkazy, dosud nedošlo, že válka s nepřítelem někdy paradoxně vede ke zvyšování jeho počtu a sil a že je proto načase změnit strategii – místo zbraní má dostat šanci slovo.

    Připomeňme některá fakta, o nichž média buď mlčí, nebo je vykládají jednostranně.

    Hovoří-li se o americké podpoře mudžahedínů v boji proti sovětské intervenci v Afghánistánu, zamlčuje se fakt, že tato politická a vojenská praxe vedla k prudkému zvýšení moci imámů v zemi neschůdných údolí a hor, kde je každý pánem pouze v okruhu, kam donese jeho puška.
    Z boje proti sovětským imperialistům vzešel jako vítěz Talibán, a dodnes není poražen.

    Znovu se odvolám na Žižka, který vidí v tomto extrémním hnutí povstání bezprávných, bezejmenných bezzemků vystavených po staletí zvůli feudálních pánů. Dnes se jejich hněv soustředil proti ozbrojeným cizincům, kteří jim chějí vnutit své životní principy a zvyky.
    Po dobytí Iráku Američané zajali asi 100 000 vojáků Husajnovy armády, kteří ve věznicích prošli během let tvrdou školou antiamerikanismu.

    Dnes velká část těchto zajatců tvoří jádro armády takzvaného Islámského státu. (Odkazuji na stať How America helped ISIS – Jak Amerika pomohla ISIS – Andrew Thompsona, veterána Operace Irácká svoboda, a Jeremi Suriho, profesora Texaské univerzity, otištěnou 2. září 2014 v International New York Times.)
    Američtí politikové se nepoučili z neúspěchu války v Afghánistánu a v Iráku, a bez skrupulí využívali islámské fanatiky v boji proti vládcům, kteří byli nebo jsou jim nepohodlní.

    Ve válkách doprovázejících rozpad Jugoslávie jim byli bližší korupční a násilní šéfové kosovských separatistů podporovaní islámskými teroristy, než prezident Miloševič, který se dostal do čela Srbské republiky volbou, nikoli vojenským pučem.
    Stejná situace nastala v Sýrii, v sekulárním státě, kam bohatí saudsko-arabští šejkové chtěli rozšířit vládu wahhábismu, jednoho z nejrigidnějších islámských učení.

    Američané tuto válku podporovali, přestože věděli, že proti zvolenému prezidentu Bašárovi al-Asadovi útočí ozbrojenci dovolávající se ideálů džihádu, islámské svaté války. A právě tito Alláhovi bojovníci patří mezi zakladatele a šiřitele Islámského státu, jehož vojenské i náboženské cíle daleko překračují ojedinělé teroristické eskapády Al Kajdy a dalších podobných tajných organizací.

    Ani válka, která se rozhořívá v Libyi, nevznikla spontánně; povstání proti Kaddáfimu nebylo jedním ze spontánních „arabských jar“ – podnítila je západní intervence. Zpočátku v něm důležitou roli hráli Francouzi (se zděšením jsem tehdy četl, jak se v tomto válečném dobrodružství angažoval filozof Bernard–Henri Lévi, přítel prezidenta Sarkozyho a Dominiqua Strausse-Khana).

    Američané vstoupili do akce až v závěrečné fázi hry, aniž si předem ujasnili přesné politické a vojenské cíle; přitom několik let předtím dokázali přimět Kaddáfiho ke spolupráci: diktátor proměnlivých tváří a uniforem se na jejich naléhání a hrozby vzdal teroristických akcí a k ministryni Condoleezze Riceové dokonce zahořel upřímnou nebo předstíranou sympatií.
    Západní politikové již řadu let dokázali vyjednávat s diktátorem připomínajícím hrdinu mýdlové opery, ale proč najednou uznali za nutné odstavit ho násilím, zlikvidovat bez obžaloby a soudu?

    Proč nebylo toto vojenské řešení kryto rozumnou a prozíravou politickou strategií? Každá vojenská akce musí být řízena politickými pohnutkami a plány; pokud její následky jsou horší než výchozí stav, nelze ji obhájit. "

    OdpovědětVymazat
  116. Vinnetou se už setkal ve věčných lovištích s Old Shatterhandem.... umřel i kousek mého dětství.

    OdpovědětVymazat
  117. Poznámka - Jáchym
    :
    Na rozdíl od autora, který se upřímně domnívá, že mnohonásobní podpalovači války jsou upřímní pitomci (a - jak neopomene zdůraznitpepa Řepa, džendrkurovité pitomky) z eurunie či zámoří,
    já sice omezenost našich nominálních pánů a vládců nepodceňuji, ale těžko může být tak obludná.

    Přece jenom si proboha musí tu a tam přečíst svodku z usilovné a léta trvající práce desetitisíců fízlů, práskačů, donášečů - i jejich upřímných spolupracovníků, kteří ještě stále věří v jejich poctivé úmysly.

    A ti je museli tisíckrát informovat o "trvalém úspěchu" jejich "trvale svobodných" korupčních i vojenských akcí

    Ne každý patří mezi pehata a parkánovské pěnice, kteří se raději budou posté "mýlit" s Amerikou , i kdyby to mělo milióny jejich sousedů stát život.
    (Předpokládám, že sami mají připraveni evakuační plán. Jen by mě zajímalo, kam - a zda jim nepřijde líto mrtvol jejich dětí a vnuků.

    Nebo - pokud budou mít děti a vnuci smůlu a přežijí, zbytku jejich... existence ? Životem bych to nenazval.)
    **************
    Omlouvám se, příště budu zas vesele juchat.

    *****************

    OdpovědětVymazat